Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

To jest Wasze forum.
Możecie tu zadawać pytania i wymieniać informacje z innymi Użytkownikami naszego serwisu.
Pisanie tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Moderatorzy: extreme, saba79

Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » Wt kwi 14 2009, 13:57

SZCZEŚLIWE GRUDNIOWE MAMUSKI!!! (2009)

annaf- urodziła syna 2 grudnia- 3200g i 56cm!!!Bartosz!!!!
Obrazek
PÓŁ ROKU BARTOSZA
Obrazek
ROK BARTOSZA :)
Obrazek
DWA LATKA BARTOSZA
Obrazek

Dominikaa- urodziła syna 9 grudnia- 3200g i 54cm!!!Adaś!!!
Obrazek
PÓŁ ROKU ADASIA
Obrazek
ROK ADASIA
Obrazek


kasia_zgo - urodziła syna 10 grudnia- 3kg i 54cm!!!Dominik!!!


iwo1113- urodziła syna 18 grudnia- 3950g i 57cm!!! Karol!!!
Obrazek


mamuska21- urodziła syna 21 grudnia- 3300g i 55cm!!!Kamil!!!
Obrazek
PÓŁ ROKU KAMILKA
Obrazek
ROK KAMILKA
Obrazek
DWA LATKA KAMILKA
Obrazek


psoteczka1985- urodziła syna 01 stycznia 2010-3900g i 57cm!!Bartuś!!!
Obrazek
Ostatnio edytowano Śr sty 04 2012, 15:18 przez mamuska21, łącznie edytowano 74 razy
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez agamal26 » Wt kwi 14 2009, 14:56

GRATULUJE!!!! SPOKOJNYCH 9-MIESIĘCY!!!

...jak ten czas szybko biegnie :wink: już Grudzień :D
<img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/99097/ticker2.png">
Avatar użytkownika
agamal26
 
Posty: 4715
Dołączył(a): Wt lip 19 2005, 00:00

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez justyna812 » Wt kwi 14 2009, 15:46

GRATULACJE RAZ JESZCZE :kwiatek: :kwiatek:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Obrazek
Avatar użytkownika
justyna812
 
Posty: 0
Dołączył(a): Wt lut 28 2006, 20:43

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Wt kwi 14 2009, 15:48

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:21 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez malutka_8 » Wt kwi 14 2009, 19:23

No co ja widze :) GRATULUJĘ!!!
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
malutka_8
 
Posty: 21
Dołączył(a): Cz kwi 13 2006, 13:10

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez kinia24 » Wt kwi 14 2009, 20:22

no jakoś mało hmmm może ja? no bardzo bym chciała :D
Obrazek


Obrazek
Avatar użytkownika
kinia24
 
Posty: 1199
Dołączył(a): Pn lis 29 2004, 01:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez zołzik » Wt kwi 14 2009, 20:53

Gratuluje :D
Moje dwa szczescia Macius i Adas
Obrazek
Obrazek

moje Aniołki (*) 30.11.2004, 7.11.2006
Avatar użytkownika
zołzik
 
Posty: 4799
Dołączył(a): Pt sty 27 2006, 14:23
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez MalaMoni » Wt kwi 14 2009, 21:53

i tutaj mamuska ci gratuluje.
jak u nas prezent od króliczka pod choinkę! zdrowej i spokojnej ciąży!
Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
http://www.dla-witka.blogspot.com -->1% podatku na operacje i rehabilitację !

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
MalaMoni
 
Posty: 6841
Dołączył(a): Pt sty 14 2005, 01:00
Lokalizacja: I have spread my dreams beneath your feet , Tread softly because you tread on my dreams...

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez anianusia » Śr kwi 15 2009, 08:53

gratuluje!
...Słucham serca i słyszę Cię w nim...

>
Avatar użytkownika
anianusia
 
Posty: 8712
Dołączył(a): Pt lut 10 2006, 10:19
Lokalizacja: Chorzów

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez NICOLKA » Śr kwi 15 2009, 09:41

gratulacje :)
Nasze Księżniczki i Aniołeczek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
NICOLKA
 
Posty: 6355
Dołączył(a): Pn paź 04 2004, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez MAGDA1977 » Śr kwi 15 2009, 09:43

Równiez gratuluje :kwiatek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
MAGDA1977
 
Posty: 3218
Dołączył(a): Cz maja 04 2006, 10:34
Lokalizacja: Łódź

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez annaf » Śr kwi 15 2009, 09:44

MAMUSKA21....HEHE JA DOŁACZAM SIE..KURCZE NIE ZAUWAZYŁAM ZE JEST JUZ TAKI WATEK I TEZ ZAŁOZYŁAM..PRZEPRASZAM... :D ....NO JA JESTEM W 6TYG...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Śr kwi 15 2009, 09:49

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:22 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez annaf » Śr kwi 15 2009, 10:02

TAK BYŁAM U GINKA ,MAM JUZ 1WSZA FOTKE Z USG U MNIE 6TYDZIEŃ...MIESIACZKE MIAŁAM 3MARCA...ZRÓB SOBIE KALKULATOR....W NECIE SĄ....WYLICZAJĄ...SAME...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Śr kwi 15 2009, 10:30

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:22 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez MAGDA1977 » Śr kwi 15 2009, 10:35

Mamusia dobry gin powinien potwierdzi taką ciążę.Mój gin jak byłam w ciąży z młodsza córką potwierdził własnie 4 tygodniową ciażę.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
MAGDA1977
 
Posty: 3218
Dołączył(a): Cz maja 04 2006, 10:34
Lokalizacja: Łódź

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Śr kwi 15 2009, 11:07

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:23 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez Xenia » Śr kwi 15 2009, 12:08

I tutaj GRATULACJE kochana !!!!!!!!!!!!


Obrazek

I moze dolacze :eusa_think: Chociaz nie, ja termin bym miala na 30-31.12, wiec dla pewnosci styczniowki bym zalozyla :lol:
Buuuuuuzka*
Obrazek
Benjamin 05.12.2004 * 29 tc
Kruszynka 15.12.2005 * 10 tc
Aniolinek 15.09.2007 * 8 tc




Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Xenia
 
Posty: 13328
Dołączył(a): Śr cze 30 2004, 00:00
Lokalizacja: Jakarta

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Śr kwi 15 2009, 12:27

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:23 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez MAGDA1977 » Śr kwi 15 2009, 12:59

Nie na tej pierwszej wizycie nie.Dostalam skierowanie na badania i na drugiej wizycie dostałam karte ciązy.
Xenia czyzbyś także zafasolkowała???
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
MAGDA1977
 
Posty: 3218
Dołączył(a): Cz maja 04 2006, 10:34
Lokalizacja: Łódź

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez Xenia » Śr kwi 15 2009, 13:12

Madziku, no nie wiem..e_wink: Poki co, za wczesnie wyrokowac........Chociaz rzecz jasna mam nadzieje :mrgreen:
Mamuska - a co do tych plecow :e_wink: Ja jestem sama z listopada i uwazam,ze lepiej byc z koncoweczki roku :mrgreen: A do szkoly mozna wczesniej poslac :e_wink:
Ostatnio edytowano Cz kwi 16 2009, 06:21 przez Xenia, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Benjamin 05.12.2004 * 29 tc
Kruszynka 15.12.2005 * 10 tc
Aniolinek 15.09.2007 * 8 tc




Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Xenia
 
Posty: 13328
Dołączył(a): Śr cze 30 2004, 00:00
Lokalizacja: Jakarta

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez MAGDA1977 » Śr kwi 15 2009, 13:22

No to trzymam kciuki aby zajączek wielkanocny was takim prezentem obdarzył\
A TC podczytuje czasem :oops: bo kibicuje Wam bardzo.Nie pisze tam bom nie staraczka i nie planująca kolejnego brzdąca :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
MAGDA1977
 
Posty: 3218
Dołączył(a): Cz maja 04 2006, 10:34
Lokalizacja: Łódź

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez annaf » Śr kwi 15 2009, 14:56

MAMUSKA21 ja na 1wszej wizycie byłam prywatnie dlatego zrobił mi od razu usg..i dostałam skierowanie na badania.....jutro ide ponownie z badaniami......wiec podejrzewam ze juz załozy mi kartę.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez annaj21 » Śr kwi 15 2009, 20:31

mamuska i tutaj ci pogratuluje oraz reszcie grudniowek serdeczne gratulacje


styczniówka 2007 oraz wrześniówka 2009
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mój Aniołek [*] 14.11.2008 11tc
Avatar użytkownika
annaj21
 
Posty: 1389
Dołączył(a): Cz wrz 28 2006, 11:30
Lokalizacja: wągrowiec/gniezno

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez lileczka » Śr kwi 15 2009, 22:34

GRATULUJĘ DZIEWCZYNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Mamuśka, no widzisz!! Doczekałaś się! Po ilu miesiącach się udało?? :D
Annaf, a u Ciebie po ilu?? :D
Obrazek
Obrazek
21.XII.06r.[*]
lileczka
 
Posty: 4274
Dołączył(a): Śr wrz 22 2004, 00:00

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez mamuska21 » Cz kwi 16 2009, 09:11

:D
Ostatnio edytowano N paź 04 2009, 17:23 przez mamuska21, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez bodzena » Cz kwi 16 2009, 09:17

GRATULACJE !!!!
<a href="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f0c4e5c7a13b26e.html" target="_blank" title="Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki"><img src="http://images11.fotosik.pl/81/1f0c4e5c7a13b26em.jpg" border="0" alt="Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki"/></a><a href="http://www.glitteryourway.com" target="_blank"><img src="http://img355.imageshack.us/img355/4786/glitteryourway4f5ae1b7ro4.gif" alt="Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us" border="0"></a>
<a href="http://www.suwaczek.pl/"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/3c4add8d23.png"></a>


<a href="http://lilypie.com"><img src="http://lilypie.com/pic/080318/IKzf.jpg" alt="Lilypie Expecting a baby Pic" width="100" height="80" border="0" /><img src="http://bd.lilypie.com/iwPCp1.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0" /></a>
Avatar użytkownika
bodzena
 
Posty: 1021
Dołączył(a): Śr mar 23 2005, 01:00
Lokalizacja: SAMSONOWICZA ...

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez emila___ » Cz kwi 16 2009, 09:58

GRATULACJE :D

Xenia napisał(a): Chociaz nie, ja termin bym miala na 30-31.12, wiec dla pewnosci styczniowki bym zalozyla :lol:


to ja napiszę, że miałam termin na 2 stycznia a urodziłam 28 grudnia :neutral:
Avatar użytkownika
emila___
 
Posty: 3506
Dołączył(a): Wt gru 06 2005, 02:30

Re: mamuski ciezarne grudzien 2009!!

Postprzez annaf » Cz kwi 16 2009, 10:32

lileczka heh no moja córcia ma 3latka...i własciwie tak od roku stranka pełna parą....i wkoncu sie udało...ale zaskoczenie byłooo. nie powiem :D

mamuska21 no czekamy na dobre wieści..

ja tez dzisiaj ide do ginka....

a słyszałyscie ze jak sie nie zgłosimy do 10tyg do ginka ze jestesmy w ciazy to moze przepasc becikowe?????!!!! szok cos mi sie wczoraj w radiu obilo o uszy.......kurcze.....
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Następna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 1 gość

cron