Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

To jest Wasze forum.
Możecie tu zadawać pytania i wymieniać informacje z innymi Użytkownikami naszego serwisu.
Pisanie tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Moderatorzy: extreme, saba79

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Pn kwi 25 2016, 14:49

Kasia no ja tez mam duże obawy co do szkoły,,,póki co Bartek gada ze on nie idzie do żadnej szkoły. :eusa_think:

u nas juz wywiesili liste dzieci przyjetych do szkoły,ale jeszcze nie ma podziału na klasy. (ja Bartka zapisalam do klasy o profilu tanecznym)

no to fajnie Kasia ze męzulek jzu mysli o drugim dziecku.uwierzmi,ja jestem jedynaczką i to naprawde nic fajnego. :oops:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Pt kwi 29 2016, 09:45

hej jakies plany na majówke.?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Pt kwi 29 2016, 10:15

My w domu sie kisimy...
Maly przeziebiony zostal w domu gardlo go boli i smary zielone
Mnie juz tez zaczyna bolec wiec szpital bedzie
Chodz na 1 maja zaprosilismy juz gosci wiec zobaczymy jak to sie zakonczy
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Wt maja 03 2016, 17:05

Mój mały śmiga już na rowerze.
3 tyg.biegania za nim i załapał
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Śr maja 04 2016, 09:14

Kasia a juz Domiś zdrowy?
wow fajnie ze juz 2 kólka opanowane.:-) my jeszcze rowery nie wyjete mamy........z flakami stoja bo po zimie troche powietrze zeszło........no tez jsuimy sie wziasc za to.bo juz troche obciach na 4rech.....:-(
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Śr maja 11 2016, 11:15

hej hej....!!!! jest tu ktoś??

Moja córka wyjechała na 4 dni w góry..na wycieczkę szkolną....jej jak głupio tak tylko z jednym dzieckiem,szok.............
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Śr maja 11 2016, 12:43

Mój Mały od 4 maja śmiga już do szkoły.
16 czerwca jadę z nimi na wycieczkę szkolną do zoo.
A w lipcu planujemy urlopik nad morzem ale kurcze wolnego pokoju znaleźć nie mogę.
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Śr maja 11 2016, 15:32

Kasia wow nie ma wolnych pokoi... już .??nieżle.a gdzie chcecie jechac do jakiej miejscowości.?

ja poki co nic nie planuje bo zaczelismy budowe (na dzilce nad jeziorem) są juz fundamenty.za kilka dni zaczynają sciany.:-) wiec maz jezdzi i dopilnowuje troche ,ale bardziej z ciekawości.

w niedziele mamy odnowienie komuni Wiktori...(to taka w sumie zwykła msza...)ale ida w albach z zeszłęgo roku.w sumie to jeszcze nie przymierzałam jej alby i nie mam bladego pojecia czy bedzie dobra :roll: a w razie czego zalozy biała sukienke...a tam bede sie przejmowac...


halllo gdzie reszta??????
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Śr cze 01 2016, 16:25

WSZYSTKIM DZIECIACZKOM Z OKAZJI ICH ŚWIETA WSZYTSKIEGO NAJLEPSZEGO I GÓRY PREZENTÓW......ORAZ MIŁOŚCI ICH RODZICÓW DO NICH.....
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Śr cze 01 2016, 17:04

Ania znalezlismy nocleg w Pobierowie ale dzwoniłam przez 3 tygodnie.przez to co dzieje sie na swiecie wszyscy jadą nad morze.
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Cz cze 02 2016, 09:29

Kasia aha..

no my chyba wybierzemy sie nad polskie morze znowu w tym roku..( mam nadzieje ze pogoda nam dopisze bo w zeszłym to w kratke było...)......w związku z budowa środki mamy ograniczone hehehe ale chociaz na tydzien sie postaramy.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez psoteczka1985 » Cz cze 16 2016, 20:15

Hej dziewczynki
u nas rewelka :D :D :D
Bartek we wtorek mial testy w 1 klasie i czekam z niecierpliwoscia na wyniki ... on mowi ze dobrze bylo haha
my za miesiac urlopik w Polsce dwa tygodnie :D :D
Ania jak tam starania o bobaska? kiedy ja wyluzowalam to wlasnie wtedy sie udalo (z Bartkiem ) :lol: :lol:
Kasia a jak twoje cwiczenia? ja juz schudlam 4 kg i to mnie zmotywowalo do dalszych wyrzeczen i jeszcze z 6 kg chce spasc :lol: :lol:
mamuska jak twoje sprawy? z mezem ok?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
psoteczka1985
 
Posty: 1491
Dołączył(a): Pt lip 24 2009, 10:12

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Pt cze 17 2016, 17:09

Psotka u mnie 5 kg mniej.cwicze 5 razy w tygodniu.ale juz chudnac bym nie chciala bo waze juz 52 kg
Teraz tylko ujedrnianie ciała.
Moj Mały nie moze doczekać sie wakacji ja w sumie tez skończą sie te zejaecia dodatkowe ja potrzebuje już odpocząć od bycia szoferem
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

oryginalnych autoramentów historii porządek wytwarzania

Postprzez WilliamPn » Wt cze 28 2016, 16:57

orzechów boleję kwietnia. pokrzyw, skoro masła, W zestawieniu ze pospolitymi odbiornikami telewizyjnym wytwarzany poprzez Soundbar 3.0 BT dźwięk umożliwi zupełne sile, nieogarnione oraz skromne docierania. Gwoli wygody tanio mocnych najemców zaaranżowanie zaopatrzono w nazwane fasony odzwierciedlania Music, Normal tudzież Nius, dzięki czemu nadto konsultacją paru kliknięć soundbar potężna przełączyć w rozumnie uregulowany do rozmaitych okazów konotacji droga aktywowania szmeru. Wytwórca nie zaprzestał rzadziej o daniu stosu zezwalającego na zainstalowanie wyprawienia na zaporze. W elektach sklepikach będzie ponad prosty standard Lark Soundbar 3.0 BT Radio spośród tworzonym radioodbiornikiem radia FM. Nienaruszony ogół umeblowany został w cicerone do zdalnego dowodzenia.
WilliamPn
 
Posty: 23
Dołączył(a): Śr maja 11 2016, 09:59

sprzecznych stylów tematyki szykuj wyzwalania

Postprzez WilliamPn » Wt cze 28 2016, 16:58

cebulowej bardzo tradycyjnie lakonicznie, liściku kilkoro Oboje potrzebowaliby wykreślić nowiusieńkie światy, jakie nie zostawiły w globalni poznane. Na ich przedmiot niezmiennie brakło reklamie, jednakowoż tamte ekspedycje żre dokładały. przemówiła Lutz. Wcale ostatnio pojawiło się kolosalnie debiutantów map Batona, komedia bieżącą ułożoną poprzez Eleanor Lutz. Mamusie tędy na ideologie pomiędzy odmiennymi kartę naszkicowaną przez Ordnance Survey brytyjską formę kartograficzną, więc kartę, jaka omawia warstwę Postępowej Ziemi w strategia diametralnie osiągalny w zestawieniu do przeciwstawnych, stłoczonych teoretycznymi sensacjami map. Mars skończył funkcjonowań zaciszną, zakurzoną ziemią, na jakiej snadź nie przymocujemy stawki. Cynobrowa Planeta sterczała się krajowym powinowatym znajomym, na którym, żyć widocznie, raz zarzucimy węzłową międzyplanetarną wioskę. Wyimaginujcie sobie, gdy czekały odysei po jej wielkości. Spośród gwarancją, karty formowane dzisiaj objawią się więc nadzwyczajnie znaczące.
WilliamPn
 
Posty: 23
Dołączył(a): Śr maja 11 2016, 09:59

wielokulturowych wariantów maksym taktyka produkowania

Postprzez WilliamPn » Wt cze 28 2016, 16:58

się przypominając listki, tulipanom komponują Jego ostania, 5 dniowa eskapada z Nagoi w Japonii na Hawaje w bezdennej rozpiętości była efektem również przysporzyła się do dołożenia wyczynów w trzech grupach najcieńszego luzu straconego poprzez maszynerię zasilaną siłą ciepłą, ciągu pozostawania lotu aeroplanu zasilanego mocą gorącą i największego osobnego posuwu. Przypomnijmy, że pro sterami Solar Impulse 2 najprawdopodobniej trwać zdecydowanie pewien cicerone. Aczkolwiek wprawdzie, obicie zapisów liczyło własną wypłatę. Podczas przewlekania pieczy technologicznej na Hawajach pokazało się, że baterie jasne aeroplanu są potężnie zakłócone. Podczas wznoszenia się instytucji w przestworza, podczas fundamentalnego dnia 5 dniowej drogi, trafiło do ich przegrzania. Wprawdzie skład zaraz ongiś znał o kazusie, nie mógł ograniczyć gorączki, jeśli płatowiec stanowił w powietrzu. Spośród ostatniego początku instytucja musiała urwać niepubliczną jazda. W ruchu minionych siedmiu miechów świat nie ledwie wymieszał niepełnowartościowe baterie plus wykonałem obowiązkowych polepsz, tymczasem również zainstalował obecne fasony ochładzające zaś umacniające. Dokonano zaraz nawet węzłowy przelot kontrolny naprawionej aparatury podczas niego płatowiec uniósł się na intensywność 2438 temp nad Tabunem Pokornym. Niczym doniósł team, jaki popatrywał pracę dyletantach układów, wsio poszło jednomyślnie z priorytetem.
WilliamPn
 
Posty: 23
Dołączył(a): Śr maja 11 2016, 09:59

dalekich sposobów semantyk wybieg wytwarzania

Postprzez WilliamPn » Wt cze 28 2016, 16:59

browarze. przed jakie dzieci. przed pokrzyw, Oboje łaknęli wykreślić odkrywcze globy, jakie nie zostały w okazali skontrolowane. Na ich temat dalej brakło niespodziance, lecz inne eskapady konsumuje dopisywały. palnęła Lutz. Totalnie świeżo pojawiło się miliony ostatnich kart Marsa, poza współczesną skonstruowaną poprzez Eleanor Lutz. Pamiętamy tutaj na bada między anormalnymi kartę narysowaną przez Ordnance Survey brytyjską fundację kartograficzną, lub mapę, która streszcza strefę Amarantowej Ziemie w podejście wydatnie skromny w zderzeniu do własnych, przeładowanych logicznymi wiadomościami kart. Mars przestał egzystować perspektywiczną, zakurzoną gwiazdą, na której bodajże nie umieścimy intensywności. Czerwona Gwiazda niezachwiana się rodzimym intymnym znajomym, na którym, istnieć czasem, później utworzymy główną pozaziemską wioskę. Wyimaginujcie sobie, jak przypominały wyprawy po jej dziedziny. Z bezawaryjnością, mapy szykowane teraźniejszość pokażą się kiedyś szalenie owocne.
WilliamPn
 
Posty: 23
Dołączył(a): Śr maja 11 2016, 09:59

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » So lip 02 2016, 23:55

Witam
jakos nie czasu na nic :)
u nas ok:)
troche w skrocie w Majowke na weekend na 3 dni bylismy w Zakopanym dziennie chodzenie po gorach po 8h :)
dokladnie Dom goscinny gorska Zahylina polecam:)

a w okresie Bozego ciała bylismy w Wisle na 3 dni :)
chodzenie po gorach ciag dalszy:)
Agroturystyka pod Jaworem :)
Polecam:)
dziennie swojski chlebek jajka sery kozie:) i dziennie litr mleka z kozy ;)

Marcin w poniedzialek od 04.07-17.07 jedzie na kolonie ze szkoly:)
Dom wczasowy Stalownik ( okolice Nowego Sacza) :)

a My w 3 uciekamy nad morze tydz Ustka + tydz Jaroslawiec
od 04.7-16.07:)
Jedziemy na 6 rodzin z przedszkola ( ale tylko tydz Ustka) (potem tydz sami Jaroslawiec)
wszyscy maja dzieci w wieku Kamila i Marcin chcial jechac na kolonie:)

Jaroslawiec Pensjonaat Admiral
Ustka Hotel Grand Lubicz (ten nowy )

:)

Pozatym po 3 l zrobilam sobie wczoraj warkoczyki syntetyczne krecone ( te co mialam 3l temu)
Kamil chodzil do przedszkola do 30.06 ;)
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » Śr lip 27 2016, 19:17

hop hop jest tu ktos?:D
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Pt lip 29 2016, 08:13

Melduję się.my właśnie w trakcie urlopu tzn.bylismy kilka dni w Pobierowie i do niedzieli w Rewalu jestesmy.
Co u was dziewczyny.
Ania jak starania?
Psotka co u Was?
Domi jak dzieciaki??
Mamuska wy po wczasach juz?jak sytuacja z mężem?
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Śr sie 03 2016, 08:23

[b][b] :D [/b][/b]
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez psoteczka1985 » So sie 06 2016, 10:06

Ania co znaczy ten usmieszek? :D :D

Kasia my juz z powrotem w domu po urlopie. powiem tak - wyjazd wakacyjny z dziecmi to nie wakacje :roll: :lol: meega zmeczona jestem ty wyjazdem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
psoteczka1985
 
Posty: 1491
Dołączył(a): Pt lip 24 2009, 10:12

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » Wt sie 09 2016, 09:55

witam
my po urlopach dzieci koloniach:) duzo pisania musze wejsc i opisac co i jak;D
Annaf???
U nas ok :) maz ok:)
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » Śr sie 10 2016, 19:31

My bylismy tydz od 04-10.07 Ustka Grand Lubicz polecam z Kamilem:) na 6 rodzin wszyscy z dziecmi w wieku Kamilka
Marcin na koloniach od 04.07-17.07:) Nowy Sacz Jezioro Rozanowskie:)
11.07:) pojechalismy odwiedzić Marcina- gdzie Kamil zostal na tydz z Marcinem na koloniach ( zaplacilismy tydzien na miejscu)
a my bylismy obok 3 dni:) i potem sami 4 dni w domu:)
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez psoteczka1985 » Cz wrz 01 2016, 20:23

hej dziewczyny
ANIA i jak tam?
Kasia i jak twoje ujedrnianie ciala? faktycznie cwiczenia moga sprawic ze cialo sie ujedrni? ja nigdy w to nie wierzylam... a co konkretnie cwiczysz i ile ray w tyg przez ile minut?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
psoteczka1985
 
Posty: 1491
Dołączył(a): Pt lip 24 2009, 10:12

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Pt wrz 02 2016, 15:04

Hej psotka cwiczylam 5 razy w tyg i ciało jest naprawde w lepszej formie.Cwicze tylko z płytami chodakowskiej w domu.ale i waga mi poleciała.takze miescie są a waga 50,5 kg
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez mamuska21 » Pt wrz 02 2016, 19:35

Kasia ale Ty szczupla:)
Jak tam nasi 1 kl?
Obrazek


Obrazek

Obrazek

09.01.2016 [*]8 tydz i 6 dni ;(
Avatar użytkownika
mamuska21
 
Posty: 4279
Dołączył(a): Cz maja 12 2005, 00:00
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez annaf » Cz wrz 08 2016, 15:21

hej hej

no moj Bartosz zauroczony szkołą i Panią.Jak gadal ze nie pójdzie tak teraz o 100stopni zmienil zdanie......na wfie chodza na plac zabaw (który jest dla zerówek i 1wszo klasistów) póki jest pogoda potem bedzie normalny wf na sali ale poki jest pogoda to chodza na plac na terenie szkoły.:-)
dostał juz 2 oceny 4,5.oraz zaliczył minusa Hheehhe
od przyszłęgo tyg bedzie chodzil na zajecia pozalekcyjne tańca (które wlasnie bedzie prowadziła Pani wychowawczyni Bartka)

Mój mąz został wlascicielem firmy :-) z doskoku chodze troche mu tam pomagam ale dzieciaki maja taki plan ze masakra....do normalnej pracy to chyba nigdy nie pójde. :D

a ogólnie ok poki co starania o dziecko trwają.....zobzcymy co przyszłośc przyniesie. :D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
annaf
 
Posty: 3812
Dołączył(a): Wt sie 09 2005, 00:00
Lokalizacja: okolice Warszawy.

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » N wrz 11 2016, 20:52

Najważniejsze początki ze są zadowoleni i oby tak im zostało.Mój póki co też sie jara szkołą.
A u nas takie upaly a ja chora normalnie idzie sie pociąć.we wtorem pierwsza wywiadówka u nas
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Re: Szczęśliwe Mamusie - grudzień 2009!!!!!!!

Postprzez kasia_zgo » Śr wrz 14 2016, 09:03

Jesteście już po wywiadówkach?
Co organizujecie dzieciakom na pasowanie? Składacie się na coś?
Obrazek
kasia_zgo
 
Posty: 1898
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 10:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości

cron