Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

To jest Wasze forum.
Możecie tu zadawać pytania i wymieniać informacje z innymi Użytkownikami naszego serwisu.
Pisanie tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Moderatorzy: extreme, saba79

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Wt wrz 22 2009, 15:44

laseczki moje - musiałam wypić kawe bo zasypiałam na stojąco :shock:

a teraz wybywam na podwórko bo moje najmniejsze dziecię ciągnie mnie za spodnie :lol: i buty w ręke podaje :lol:

do wieczorka ???

PS. GDZIE RESZTA FORUMEK ???? :eusa_think: A ZAŁOŻYCIELKA ??? :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Wt wrz 22 2009, 17:44

jestem w 3 klasowej :eusa_whistle: :eusa_whistle: wiekszoscia glosow przeszlam :lol: i jeszcze jestem w Radzie Rodzicow :roll:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Wt wrz 22 2009, 17:52

<em>krokodylek</em> napisał(a):jestem w 3 klasowej :eusa_whistle: :eusa_whistle: wiekszoscia glosow przeszlam :lol: i jeszcze jestem w Radzie Rodzicow :roll:


:mrgreen: gratuluje ;)


my właśnie wróciliśmy z podwórka - porządki w ogródku trza było zrobić - wszystkie trzy panny pomagały :mrgreen: grabiliśmy liście i ogólnie takie tam prace 8) biegały i jeździły na rowerach i są zmęczone na maxa i zapewne zaraz padną jak muszki 8)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Śr wrz 23 2009, 05:45

Ania to super masz pomocnikow w domu :eusa_whistle: :wink:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez Kalinka88 » Śr wrz 23 2009, 06:24

Witam was moje drogie. Ja mam dziesiaj humor do bani. Hania dzis o dziwo prawą noga wstała ale to co działo sie później to ludzkie pojecie przechodzi :evil: najpierw otwierajac drzwi do łazienki przejechala sobie nimi po paluszkach nóżkowych. Mi sie dzieciny szkoda zrobiło przytuliłam wycałowałam prawie wogóle nie zadziałało, potem juz chyba zapomniała już o co sie wścieka i zaczelo sie wszystko na nie! Wiedzac ze raz czy dwa w przedszkolu płakała to chciałam poprawić jej nastrój zaczęłam śpiewać jej piosenke używajac gdzieniegdzie jej imienia (ona to uwielbia) a ta w ryk, że brzydko śpiewam, że krzywo śpiewam, ze to brzydka piosenka, że mnie nie lubi, że mnie nie kocha i chce zebym umarła!!! :shock: Ja w szoku bo owszem dzieci tak czesto reaguja ale nie ona!! Jej się to zdarzyło góra 2 razy w życiu (takie teksty). Za Chiny nie chciała mnie przprosić a ja dalej starałam sie zeby sie uspokoiła. W samochodzie nie odzywała sie do mnie całą drogę myslałam, że przemyśli i sie uspokoi. Pod przedszkolem czekał mój tatuś (razem do roboty jeździmy) więc ta jak Dziadzia zobaczyła to znowu w ryk, wiec Tatus kasztanków jej nazbierał, gdzie tam no tragedia dalej. W koncu w przedszkolu pytam sie jej czy chce się z mamusią przeprosić? Odp. NIE! A chcesz sie pożegnać przed pójściem do sali? Ta się bidula rozzaliła przytuliła, przeprosiłysmy sie i wogóle. Problem jednak w tym, że do sali w końcu poszła spłakana z zalu, że mnie kocha i pzrzeprasza i wogóle.

Nie wiem co mam teraz robić bo szkoda mi jej. Moze dzwonić do przedszkola, uprzedzić jaka była sytuacja, może z nia przez telefon porozmawiać?? Sama nie wiem. Serce mi sie zciska bo nie wiem jak ona teraz się ma, czy dalej przeżywa, czy bawi sie w najlepsze.... nie wiem co zrobic :cry:
Obrazek
Avatar użytkownika
Kalinka88
 
Posty: 377
Dołączył(a): Pt lut 16 2007, 16:37

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Śr wrz 23 2009, 07:00

witam

krokodylek napisał(a):Ania to super masz pomocnikow w domu :eusa_whistle: :wink:


8) wyobraź sobie, ze do domu nie chciały iść :lol: tylko dalej sprzątać :D

Kalinka wiem co czujesz, bo ostatnio miałam podobną sytuacje - niewielka sprzeczka z Karoliną przed wyjściem do szkoły :? a ona wypaliła taki tekst, ze wymiękłam, powiedziałam ze jest pyskata i ze nie mam ochoty z nią rozmawiać... wyszla do szkoły ( mąz ją odwozi) a ja miałam takiego moralniaka ze szok :shock: pół dnia chodziłam i myslałam o tym... nie mogłam wytrzymać... po powrocie porozmawiałam i było mi lepiej..
wiem, ze u Ciebie troszkę inaczej to wygląda, ale myślę, ze dla swojego spokoju ducha - zadzwoń po prostu do przedszkola i zapytaj panią jak się czuje Hania... czy bawi się, czy moze gdzieś w kąciku siedzi :eusa_think: bedziesz spokojniejsza, tymbardziej, ze jeszcze cały dzionek przed wami zanim sie zobaczycie :eusa_think:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez Kalinka88 » Śr wrz 23 2009, 07:10

Dzieki Aneczka masz racje, biore sie za dzwonienie
Obrazek
Avatar użytkownika
Kalinka88
 
Posty: 377
Dołączył(a): Pt lut 16 2007, 16:37

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Śr wrz 23 2009, 10:31

Kalinka88 napisał(a):Dzieki Aneczka masz racje, biore sie za dzwonienie


i jak tam Hania ? dzwoniłaś do p-kola ? :eusa_think:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez eweline81 » Śr wrz 23 2009, 20:14

Hej dziewczyny
    Dziś chyba był ciężki dzień bo Kuba mi w przedszkolu płakał pytałam dlaczego powiedział że przed obiadem mu się smutno zrobiło i za mnom tęsknił a jak wrócił do domu to razem z Juliom byli niedo zniesienia dobrze że już śpią. A wogóle to mam problem tylko Kuba nic niechce jeść w przedszkolu a z domu dawać mu nie mogę bo niewolno i tak od rana do 13 nic nieje bo u nas przedszkole jest czynne tylko do 13.
Miłego wieczoru
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
eweline81
 
Posty: 240
Dołączył(a): N sty 27 2008, 18:10

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Śr wrz 23 2009, 22:08

Ewelina normalnie możemy sobie ręce podać.Moję dziecię dzisiaj przeszło samego siebie normalnie nerwy mi puszczały. A teraz łeb mi pęka
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz wrz 24 2009, 05:23

witam :D
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz wrz 24 2009, 06:58

witam

Ewelina może musisz to przeczekać ? w ostateczności panie powinny pozwolić przynieść jedzenie, przecież dziecko nie moze bez jedzenia siedzieć tyle godzin :roll:
kiedyś u nas w p-kolu był podobny problem, mama przynosiła ze sobą i potem dziecko zaczęło jeśc z innymi dziećmi... myśle, ze to jest taka obrona przed chodzeniem do przedszkola :eusa_think: musicie przetrwać ale nie kosztem głodowania przez Kubę :eusa_think: porozmawiaj z wychowawczynią

Kalinka co u Was ? jak rozwiązałaś wczorajszy problem ? jak Hania ?

pozdrawiam resztę dziewczynek :D

ja zaraz jade załatwiać urzędowe sprawy :roll: nie lubie tego :evil:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz wrz 24 2009, 07:53

Helloł!

Koś jeszcze mnie tu pamięta???? :mrgreen:

Buziolki dla was!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz wrz 24 2009, 07:56

alanka28 napisał(a):Helloł!

Koś jeszcze mnie tu pamięta???? :mrgreen:

Buziolki dla was!


pamiętamy !!! :mrgreen: i czekam na choć jedne helloł :eusa_whistle:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz wrz 24 2009, 07:58

Obiecuję że się poprawię! :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz wrz 24 2009, 08:18

alanka28 napisał(a):Helloł!

Koś jeszcze mnie tu pamięta???? :mrgreen:

Buziolki dla was!

a Ty ktos :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez Kalinka88 » Cz wrz 24 2009, 08:21

Witam :D Nie odpisałam wczoraj, bo miałam multum pracy. A wiec zaraz po poscie aneczki zadzwoniłam do wychowawczyni. Opowiedziałam pani calą poranna sytuacje. Pani mnie spytała czy Hania często sie rano obraza i kłóci sie z nami. Zgodnie z prawda odpowiedziałam, że nie, bo to był pioerwszy raz odkąd poszła do p-kola. Poranki nie były zawsze idealne, ale to było przez smutek i rozżalenie a nie przez złosć czy kłótnie. Pani mi powiedziala, ze Hania zgłosiła jej, że "MA PROBLEM Z MAMĄ, BO BOI SIĘ, ŻE MAMA PO NIA NIE PRZYJDZIE" ( była smutna ale nie płakala) i że to sie u niej co jakis czas powtarza, ze podchodzi do pani i mów że ma taki problem (z tego co pani mówi ok. raz na tydzien). Dlatego pani pytała czy sa jakies afery rano. Pani próbowała ustalić diagnoze, ale w końcu swierdziła, że nie wie od czego tak jest, ze moze od tego, że Hania ma znacznie wyzszy poziom rozwoju emocjonalnego i wiedzy niz inne dzieci a jej doświadczonko życiowe nie umie sobie z tym poradzic - że taka " stara maleńka". Zaczelam analizować tą diagnoze, ale nie do konca sie z nia mogłam zgodzic :eusa_think:

W koncu wpadłam!!!!! Znalazłam Źródło problemu!!! Była taka sytuacja na poczatku p-kola, że po powrocie do domu (ona wtedy chodziła do p-kola z uśmiechem) rozmawiałysmy o tym jak jej mina dzień i ona powiedziała ze taki Kajtuś ciągle płacze. Ja spytałam "i co pani temu Kajtusiowi poradziła?" Hania na to, że nic tylko przytuliła i powiedziała, żeby nie plakał. Potem powiedziała, ze jej pani nie przytula jak Kajtka. Spytałam zatem czy ona tez płacze-odp. Nie mamusiu. Wiec żeby dziecko na duchu podnieść i zapewnić, że w przedszkolu jest bezpieczna powiedziałam: " PAMIĘTAJ, ŻE JAK BEDZIESZ MIAŁA JAKIŚ PROBLEM, TO ZAWSZE MOŻESZ POWIEDZIEĆ O TYM PANI I JAK BEDZIESZ CHCIAŁA TO NA PEWNO PANI TEŻ CIĘ PRZYTULI". Analizujac moje słowa i zachowanie Hani wniosek nasówa sie sam- Dziecko zamiast wykozystac tę radę do jakiejś sytuacji zrobiło na odwrót i stworzyło wyimaginowany problem, żeby móc tę rade użyć!!! Sprawa teraz wydaje mi sie prosta a nameczyłam sie myslac nad tym, że nie wiem :roll: Grunt, że źródło problemu odnalezione czyli to już ok. 90% sukcesy. Teraz mam nadzieje sprostowanie tego pójdzie z górki :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
Kalinka88
 
Posty: 377
Dołączył(a): Pt lut 16 2007, 16:37

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz wrz 24 2009, 09:29

krokodylek napisał(a):
alanka28 napisał(a):Helloł!

Koś jeszcze mnie tu pamięta???? :mrgreen:

Buziolki dla was!

a Ty ktos :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:


My to się chyba jeszcze nie znamy... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :eusa_think:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz wrz 24 2009, 09:50

Witaj Alanko ,kurcze nie pamiętam Ciebie za dobrze.Może przedstawisz nam się :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz wrz 24 2009, 10:32

alanka28 napisał(a):
krokodylek napisał(a):
alanka28 napisał(a):Helloł!

Koś jeszcze mnie tu pamięta???? :mrgreen:

Buziolki dla was!

a Ty ktos :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:


My to się chyba jeszcze nie znamy... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :eusa_think:
:eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: Mordo Moja ktos Ty :lol: :lol: :lol: :wink:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz wrz 24 2009, 12:00

Justyś :lol: :lol: :lol: :lol:

Gulgusiu :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz wrz 24 2009, 12:22

Ewelina no właśnie ,a nie możesz jakoś z paniami się umówic na swoje jedzenie?A nie sakują Kubie obiadki przedszkolne
Moje dziecie dostało małpiego rozumu,normalnie mówię coś do niego ,a on się smieje.Testuje moją wytrzymałośc :twisted:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz wrz 24 2009, 12:23

Alanka :lol: :mrgreen:

Gulgusia Antek cche Cie z rownowagi wyprowadzic :wink: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz wrz 24 2009, 12:26

Kroko i to jeszcze jak, ale na razie się zapieram i testuje tego karnego jeżyka nie mam innych pomysłów.Wczoraj na wieczór posiedział poryczał i przeszło,ale dzisiaj już zapomniał.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz wrz 24 2009, 12:27

to musi znow posiedziec :wink:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz wrz 24 2009, 12:32

nio bo innego wyjścia to nie mam ,musi zrozumieć swoje postępowanie jak teraz popuszczę to będzie coraz gorzej :evil:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez Tata R » Cz wrz 24 2009, 23:20

Jak to się pisze czy ktoś mnie zna :P
ale plotki to nie ja ale miło poczytać przy kawie
Avatar użytkownika
Tata R
 
Posty: 27
Dołączył(a): Cz wrz 24 2009, 22:56

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez Kalinka88 » Pt wrz 25 2009, 06:19

Tata R podobno faceci lepiej plotkują niż my baby :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
Kalinka88
 
Posty: 377
Dołączył(a): Pt lut 16 2007, 16:37

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Pt wrz 25 2009, 06:50

witam

wczoraj już czasu nie znalazłam... pozałatwiałam wszystkie ważne sprawy i mam spokój... a kolejne czekają :lol:

Kalinka dobrze, ze sie wyjasniło i wiesz gdzie tkwił problem - to najważniejsze ;)

gulgusiu co to za karny jeżyk ? :oops: możesz coś bliżej :mrgreen:

alanka, krokodylku 8)

witamy nową ekhm NOWEGO forumowicza :lol: co tutaj jest rzadkością! zapraszamy na ploteczki :eusa_whistle:

Kalinka88 napisał(a):Tata R podobno faceci lepiej plotkują niż my baby :wink:


dokładnie 8) wiem coś o tym, jak słyszę rozmowy swojego M z kolegą :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Pt wrz 25 2009, 07:31

witaj Tata R :wink: napisz cos o sobie 8)
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości

cron